sâmbătă, 9 noiembrie 2013

dogs cats and rats

furia care crește în sângele meu îmi îngroașă venele de pe gât
furia cu care apăs seringa tot mai adânc în sprânceană
până iese pe partea cealaltă și brusc o zvâcnire
ca și cum un fir s-ar fi desprins din tabloul electric apoi împietrirea
ochiul drept îmi rămâne deschis pentru totdeauna jumătate de gură
rânjită în scârbă izbesc
cu bocancii în coșurile de gunoi goale gunoiul sună a moarte prin aer
zboară și se izbesc surd peronul corpuri lovite de metrou furia
mă face prea îngustă simt nevoia să iau un cuțit să îl răsucesc în vagin
de mai multe ori până când voi putea să
adulmec furia cu prudența câinilor care se adulmecă  unul pe altul
înainte de a se sfâșia furia are mirosul sângelui
furia cu care strâng penisul acestui bărbat în timp ce gâfâie
și îmi lipesc buzele fața i se luminează
înfig dinții carnea tare zvâcnește el  își zăngăne cătușele
totul devine fluid îmi plimb fericită căpșorul penisului prin gură
firișoare de sânge și spermă mi se preling pe gât
venele încă pulsează izbesc ușa

& îl scuip în farfuriora pisicii cu pui din fața blocului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu