joi, 24 octombrie 2013

first. cum on my chest

începutul, o căldură dureroasă între coapse
atinge-mă. atinge-mă acolo, mai sus da
înțepături aspre nu ca atunci când stai călare pe o creangă de măr sălbatic
și simți boarea căldicică și umedă a vântului
prin materialul subțire al chiloților
”așa. pune-ți tălpile pe umerii mei”
-senzația că pășești pe nisip uscat
și iarba înaltă îți gâdilă pulpele-
”nu o să te doară.” nu te doare. ești rusoaică.
ochii închiși și genele care se zbat imperceptibil
gâtul lui care mirosea a lapte proaspăt
dinții mei încleștați aproape pocnesc
”stai. iubita. puțin. încă puțin”
strigătul acela când gheața se sparge
în jurul corpului meu se cască o copcă cu marginile tăioase
pielea mea oasele mele limba mea pizda mea
se cufundă brusc în apa înghețată
durerea în umerii încordați în genunchii din tavan
înainte. înapoi. ca și cum ți-ar trage și împinge corpul prin gheața zgrunțuroasă
atinge-mă. atinge-mă de parcă aș fi scuturată de friguri
de parcă m-ai urî cel mai mult pe lumea asta
acum atinge-mă de parcă aș fi sora ta.
ziua ta de ieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu